D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

czwartek, 23 lipca 2015

A little bit of vintage

Witajcie! Jestem z nowym postem, zdjęcia jeszcze z Polski, ale niebawem pojawi się coś z Edynburga :) Dzisiejszy zestaw może budzić kontrowersje, z tego co już zdążyłam zauważyć u osób, które widziały te zdjęcia :D Może bardzo się podobać, albo nie podobać się wcale. Sama nie byłam do końca przekonana co do tego połączenia. Chodzi mi głównie o wybór czapki. W ostatnim czasie widziałam wiele osób, które noszą ten dość vintage'owy model, ale nie byłam tym szczególnie zachwycona - do czasu! Do czasu aż takowej czapki nie nałożyłam :) Jej zielony spód połączyłam z zielenią Levis'ów. Do tego biały sarafan i jeansowy plecak. Do następnego! 































Follow on Bloglovin

6 komentarzy:

  1. Ten zestaw skradł moje serce! Chyba również przekonałam się do tej czapki :) A kto robił zdjęcia? Są przeboskie! <3 Dawno nie było tak ładnych na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Zdjęcia robił Maciek Parat :)

      Usuń
  2. ach Gabrielo jak zwykle mnie zachwyciłaś! a ta czapka - dobre przełamanie, coś świetnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba! Luźno swobodnie czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko w tych warkoczach! :-)

    OdpowiedzUsuń